Ozge antikolik özellikli bir biberon üstünde öyle yazıyor s-m-l diye ayırmışlar yeni doğan s, 6-9 ay m, daha sonrası da l olarak ayırmışlar çok güzel emziği felan, hafifte cam olmasına rağmen ince tutuşuda kolay ama kullanmadığım için bebekte nasıl etki yaratır bilemedim 🤷🏻♀️
Aldığım biberonun linki: https://ty.gl/tdf6nkie59
Ama tabi ben şok marketen aldım 35 tlydi L aldım