Sevgi93 Merhaba, 6+3 günlük hamileyim.Gastrit’im var...Son 1 haftadır midemde yanma-iştahsızlık yaşamaktayım.Ne yersem geri çıkartıyorum.Kan tahlil’i yaptırdım birşey çıkmadı 2 kez serum verildi.Yarın ankara batıkent medical park’ta gastraentoloji bölümüne gideceğiz bakalım.