duygulu62 30+6 dan selam 👋🙂 Yıkama temizleme ütüleme işlerini şükür bitirdim eksikler yok denecek kadar az , artık yerleştirmesi beşik kurması ve çanta vs hazırlaması kaldı . Uyuyama gibi şikayetlerim var 🥲 Kafasını göğsümün altına sokuyo ve asla çıkartmıyo buda biraz acıya sebep oluyo haliyle 😬 ama çok şükür herşeyy yolundaa sağlıcakla gelsinlerrrr 💃🏻☺️