_neslihan_s
Hiç bişey iyi gelmedi günlerdir kıvrandım kulaklarıma ağrı girdi kadın doğuma gittim 10 haftalıkken doktor cektim olmaz antibiyotik verdi parol verdi onları içtim ilaç bitti hala sızı var Allah kolaylık versin çekim yaptırıcam 15 gün idare et demişti ağrı dayanılcak gibi değil