Edaeren Ben Sultanbeyli’de oturuyorum Sultanbeyli devlet hastanesinde doğum yapıp memnun kalan var mı acaba
Loveis16 Edaeren Çevremde yapanlardan hiç iyi şeyler duymadım hatta normal doğum korkusu oluşturdu bence 😔
Edaeren Loveis16 ben kontrolü Sultanbeyli devlet hastanesinde yapıyorum ama doğumu araştırma hastanesinde istiyorum eşim yakın olarak Sultanbeyli devlet hastanesini düşünüyo