12_ze Kızlar 3. Aylık hamileyim ama bel ağrılarım çok arttı hemen hemen her gün ağrıyor gerçekten çok kötü bir ağrı veriyor napmak gerek doktora başvursam bir tedavi de bulunur mu
Pkr 12_ze benimde öyle ama sanırım yapıcak bişey yok bol bol dinlenin. Benim bide kızım var 17 aylık hem hiç uyumaz hemde aşırı yaramazdır. Bütün gün peşinde koşup saatlerce ayakta duruyorum gecede hiç uyutmuyor beni. Allah hepimizin yardımcısı olsun
Galadriell 12_ze Maalesef biraz ayakta bile kalsam bel ağrım oluyor yürümeyi saymıyorum bile, Magnezyum kullanıyorum hamileliğimin başından beri fakat çok bir faydasını görmedim. Son çare platese başlamayı düşünüyorum.
Berf123 Aynı dert bendede var kemiğin biryeri aşırı agrıyor bazen yürürken bile agrı yapıyor yatış pozisyonundan kaynaklıdır diyorum ama hiçgecmiyot agrı bilgisi olan olursa bende bekliyorum dört gözle
fTsSy 20 haftalık oldum. Aynı şikayetler bende de vardı 11.haftadan beri. Şuan daha az ama ilk başlar çok fena ağrıyordu. Doktorum kanamam, kasık ağrım yoksa korkmamı söyledi. Tabi ağrıyınca yine tedirgin oluyorum.
12_ze Mucizemiizz yani pek bilmiyorum karın ağrım oluyor ağrı dışında bebek hareketleniyorsa da hissetmiyorum.
fTsSy Mucizemiizz merhaba, az biraz sanki☺️Doktorum 2 hafta sonra hissedersin dedi. 20+4 olduk sanki baloncuk patlar gibi geldi bir kaç gündür
Derininannesi_ 12_ze rahatlatıyor baya benim bel fıtıgım var hep cok korkuyodum hamilelikte napcam diye magnezyum içeli agrım sancım kalmadı
ozzyy Benim de bel agrim çok var ayrıca belimde fıtık da var bazen yerimden bile kalkamıyorum 😔 doktorum ilac vermedi onun yerine hergun bir avuç kadar kabak çekirdeği ye onun içinde fazlasıyla magnezyum var dedi sizde deneyebilirsiniz