Papatya0707 tatlım ben tüp bebek yaptırıyorum, öncesinde verdi bana bunu. Yumurta kalitesi için veriliyor galiba . Şuan transferi bekliyorum şuana kadarki herşeyde güzel sonuçlar aldım. İnşallah sonuda güzel biter 🤲🏻
Etkisi mutlaka vardır. 300-400 falan galiba fiyatı. Kullanmaya değer bence .