Eslem_1 hic doktoruma danışmadım ben saglık ocagındaki hemşire aşı olcaksın dedi gün verdi gittim cünkü baya bi araştırdım hem anneyi hem bebegi koruyor dogumdan sonrada bebek üzerinde koruması yüksekmis o yüzden yaptım ben normalde 5 doz yapanda varmıs 2 dozu yeterli buldum ben