Bilge_arya Ben 38+4 hamileyim ve göbek düşmüş acaba normal mi ? İlk olduğu için hiç tecrübem yok bu konu da ? Doğum yaklaşmış diyorlar da acaba 40hafta gelir mi yoksa geç mi gelir ?