Bu aralar çok post görüyorum böyle işte kızım olucak çirkinkeştim, çirkinleşmişsin dediler vs gibi. Benimde kızım olucak maalesef regl zamanında bile ancak çenemde ve burnumda Bi iki sivilce çıkardı şimdi mantar tarlası gibi yanaklarımda yine yok ama dudağımın üstünde alnında özellikle çenemde çok var ha bide omzumda sol omzum minik minik sivilceler dolu. Göğsümde ve boynumda lekeler çıktı. Annem bana hamileyken yüzünde çıkmış o yüzden bunada şükür :) ama gerçekten bende çirkinleştiğimi hissediyorum 30 Haftalık hamileyim 7 kilo almışım eşime ve anneme göre güzelleşmişim öyle diyorlar hatta annem geçen hamileliği yakıştırdığım nadir insanlardansın dedi. Eşim her beni ve göbeğimi gördüğünde tam bir sevgi patlaması yaşıyor bebek gibi aşığım senin şu haline diye seviyor ve hatta her sene çocukmu yapsak çok yakışıyor sana diyor 😅 manyak işte çektiğim ceremeleride bir görse.
Bende hep nasıl zayıflıycam göbeğim kalırmış gidermi basenlerim düzelir mi eskisi gibi dar elbiseler rahatlıkla giyebilir miyim düşünceleri ile boğuluyorum 🥲