Funday35 SC290606 21 haftadayız serklajlıyım sürekli yatıyorum bel ağrısı var sadece onun içinde hamile yastığı almayı düşünüyorum 🙈
Hasanbbek SC290606 26+6 kaburga batması şişlik ( bunun için korkarak yiyorum az az yoksa yediğim ağzıma geliyor ) diş eti sismesi
eylulmucizesi27 Mide yanması bu ara ağzıma ne koysam çok kötü oluyorum aç mı kalayım anlamadım ki 🙄 en büyük sorunum bu şuanda bi de benimde dişlerimi falan fırçalarkan diş etimde kanamalar oluyor
Sevilsevo eylulmucizesi27 sakız çiğnemeyi dene ,ben sakızla atlatıyorum ilk başta bi hazmettiriyor o arada yanma yıne oluyo gbi ama geçirip rahatlatıyor
Ysmemr Bende 22 haftalığım yemek yiyince aşırı şişkinlik rahatsızlık oluyor hatta bu akşam dedim yemek yemicem artık diye çok kötü bisey 😢
Cks Biraz fazla yediğimde şişkinlik, ara sıra kaburga batması. Bazen uykumdan uyandırma (ama çok hoşuma gidiyor) 23+3 haftalık 😍
Msl_ege Funday35 kesinlikle al , ilk gebelikte bende rahim ağzı kısa olduğu için 5 ay yattım . hamile yastığı inanılmaz rahatlık . şimdi yine rahim ağzı kısa hamile yastığımda var ama kullanamıyorum 🥺🥺
SC290606 Arkadaşlar bende çok ayakta kalınca yorulunca filan sol göğüsümun altında ağrı ile batma oluyor 21 haftalık oldu çok buyumedi karnım daha erken gibi doktora gideceğim o derece bu şekilde olan var.mi
Msl_ege SC290606 aşırı bi hazımsızlık yaşıyorum ben . az bile yesem karnım davul gibi oluyor . bi de çok büyük kanım yok ama eğilemiyorım artık çok zor oluyo . bi de bel ağrısı 😂
Funday35 Msl_ege Ya öyleymiş çok tavsiye ettiler bı kaç güne alıcağım kesinlikle ilk gebelikte kısalık olunca ikinci bebekte de muhakkak oluyor canım ya dikiş falan varmıydı ilkinde neden kullanamıyorsun şuan hamile yastığını
Msl_ege SC290606 ev toplamak çocuk peşinde koşmak şimdiden zulüm gibi oldu . otururken bile dimdik durmazsam canım yanıyor mideme falan ağrı giriyor . ilkinde 20 . haftadan 38 e kadar yattım hiç kalkmadan bu zamanları yatarak hareketsiz geçirdiğimden anlamamışım resmen . bi de diyodum ben ilkinde hiç hamile gibi değildim 😂😂
Sevdaorman Msl_ege kesinlikle ilki çok rahatmis meğer😄 2. De karnım o kadar büyüdü ki her şey aşırı zor olmaya başladı . Evde bir çocuk daha olunca yatıp uyumak da mümkün değil