inci_bebek06 Kızlar bebeğim 2170 gram olmuş tam 33 hafta dedi doktor nasıl sizce kilosu fazla mı sizinkiler kaç kilo
Mrv1007 inci_bebek06 benim dün 32’ydi kontrolüm vardı 1928 gr bebiş, doktor çok iyi tam haftasından beklenen düzeyde dedi. Bence senin bebiş de 33 haftaya göre iyi❣️
Feyzaveannesi inci_bebek06 Doktorunuz iyi dediyse iyidir. Bizimkinden az veya çok olması sağlıklı veya sağlıksız olduğu anlamına gelmez
inci_bebek06 Feyzaveannesi çok şişman olsun istemiyorum çünkü normal doğum zor oluyormuş yada Sezeryan oluyormuş
Feyzaveannesi inci_bebek06 Merak etmeyin ablam her iki çocuğunu 4200 gram ve normal şekilde doğurdu. Bazen tek sorun bebeğin kilolu olması değil annenin normal doğum yapamaması oluyor
kzbny0lc inci_bebek06 Benim 32.haftada 2.600 dü . Normal doguma engel olmaz dedi doktor sizinki de gayet iyi maşallah sıkıntı olmaz bence.
Miray8 Feyzaveannesi ne güzel olmuş, ama bazı doktorlar 4 ün üzerini direk sezeryana alıyor riskli buluyor 😒