Asibel Ya çok mutluyum Allah hepimizin bebişlerinin sağlıkla doğmasını nasip etsin. Eşimde bende çok kız istiyorduk Allah gönlümüze göre verdi💖 buraya ultrason atıp sormuştum herkes erkek demişti. Erkek senesi diyorlar ama bizimki kız çıktı 💖🐣
Bebiscann Asibel sağlıkla gelsin inşallah minik prenses 😍 Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım🙏❤️
mtl3005 Asibel Sağlıkla kucağınıza alın inşaallah kızınızı🥰😍 Sizin gibi isteyenlere de dualarınızda yer verin olur mu 😇
Pakizeliya Asibel benim de ikinci kızım olacak birinci kıza doyamadım ikinciyi de kız olsun diye çok dua etmiştim :)
Asibel Pakizeliya yaaaa sağlıkla gelsin inşallah 💖 ben hep erkek isterdim ama evlendim eşim öyle kız kız dedi ki ben de bi anda kıza döndüm🐣🥰
Hamile_anne27 Asibel bende ultrason resmini attım hep erkek dediler umarım benim de kızdır. Sağlıkla kucağınıza alın
Asibel Hamile_anne27 önemli olan sağlıklı olması. Ben hep dua ettim sağlıklı olsun diye inanın cinsiyet hiç önemli değil ama rabbim gönlünüze göre versin inşallah 💖
Hamile_anne27 Deletedmom623737 fark etmez elbet. Eli ayağı düzgün olsun da evlat evlattır. İki oğlum var bunun da kız olmasını istiyorum haliyle :)
Meleka1 Gözünüz aydın rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🤲 kaçıncı haftanızda öğrendiniz acaba cinsiyetini? Hemen gösterdimi yoksa hep bir sonraki kontrole mi kaldınız ? Asibel
Anil_Aras35 Hamile_anne27 bende aynı durumdayım ya birbirimize dua edelim hayırlısıyla prenseslerimiz gelsiinn
Asibel Askiletotomsu 26 yaşındayım. İlk gebeliğim kimyasal gebelik oldu ikinci gebeliğim boş gebelik oldu kürtaj oldum. Haziranda kürtaj olmuştum, ekim ayında bıraktım korunmayı ve hamile kaldım o ay 🙏
B1983 Asibel bende çook mutluyum rabbim gonlume gore verdi 2 oglum vardi bunu cok istedim kız olmasni yaşım 38 cok şükür 2 ayımız kaldı kavuşmamıza🥰
Asibel Happymami 12.haftada kız bir tık önde denildi ama ben hep erkek hissediyordum. O yüzden değişeceğini düşündüm.14+6da acile gitmek zorunda kaldım o zamanda tekrar kız dendi. Bugünde rutin kontrolümde kendi doktorum kız dedi 💕16.hafta