defnelobe ben hiç aşım yok 31 haftalık covid oldum Allaha şükür çok hafif geçirdim sadece halsizlik burun akıntısı ve hafif boğaz ağrısı oldu hiç bukadar hafif geçireceğimi düşünmemiştim çünkü benim bünyem zayıf cok cabuk hasta olurum yakalanırsam kesin hastanelik olurum diyordum hep ama çok şükür çok haff geçti eşimin iki aşısı vardı onunda hafif geçti ama koku ve tat hitti onda ve aşırı bel ağrısı oldu