ipekpolat 20 haftaligim plesenta önde denildi takip edilmesi gerek dediler basina boyle bsy gelen oldumu 2 gebeligimdede erken dogum oldu acaba buda erken doguma sebpmi
Cicilibicili ipekpolat benim de öndeydi, sıkıntılı bir durum değil. Sadece ultrason fotoğrafları bulanık çıkıyor onun dışında ben 39+4 te doğum yaptım mesela ☺️
swetty_18 ipekpolat benımde onde canım.bı sıkıntısı yok sadece bebeği ultrasonda yüzünü göremiyorum ve ilk haftalarda hareketlerını gec hissettim.