Ya kızlar az önce midem bulandı kusarken altımdan ılıkça bişey gitti sonra iç çamaşırıma baktığımda akıntıyla karışık su gibi bişey gördüm acaba idrarım olabilir mi yoksa bebeğin suyu gelmiş olabilir mi şimdi acile gitsem ultrasonla felan bakmiyolar daha önce kanama için gitmiştim ultrasonla bakmadılar bu arada özel hastane ama bakmadılar o yüzden gidemiyorum acile napicam aklıma siz geldiniz 19+2 yim adete göre ultarasona göre 19+5 im kızlar