Benım ılk haftalarda düşük riskim oldu ilk gebelıgım bu. Progestan kullandım istersen doktora söyle hanı boyle rahat etmıyorum acaba progestan alsam mı de ama canm bebegın düşecegı varsa her türlü düşüyor. Sen saglıklı bir gebelik dile inş oyle de olur. İnsan tabı kı evlat sahıbı olmayı cok istiyor ama saglıkla 🙏🏼