Edaaisleyen Bir daha test yapmayın boşu boşuna gebelik var belli oluyor yani. Size tavsiyem kan testi vermeniz iki gün arayla yükselmesine bakın. Sonra da yakın zaman da iyi bir kadın doğum doktoru bulup gitmeniz. İyi bir doktor çok önemli hamileliğin ilk haftası özellikle gereksiz korkup burnunuzdan gelmesin hamileliğiniz 🙏🏼🥰