Oztrkpnrr Yagmuracar0509 cuma günü ilk defa gidicem bende merak ettiğim için o doktora aldım bakalım nasıl geçecek
Meleq Yagmuracar0509 ben gidiyorum canım çok ilgili tatlı bi kadın..biraz genç olması başta tedirgin etmişti beni ama çok memnunum doğuma kadar ona devam etmeyi düşünüyorum..
Bsranurrr Yagmuracar0509 evst hemen hemen her zamn o doktora gidiyorum etimesgut da oturuyorum çok gzuel Bi doktor çok anlayışlı mutevazi bana her geldiğimde hoş geldin nasılsın busracim diye sorarak çok anlayışlı onun dışındaki doktorlar çöp mecbur kalmadıkça gitmiyorum dun muane oldum hatta şehir hastanesinde ona
Yagmuracar0509 Oztrkpnrr haber ver kuzu 7 sinde gidecem 4 aydır necati beye gidiyordum normalde randevusu açılmadıı bazıları yeşim hanıma iyi dedi bende bi deneyim diye ona aldım
Oztrkpnrr Yagmuracar0509 bugün gittim ve doktorun kendisi de yardımcıları da genel anlamda her şeyi soruyorlar ve cevaplıyorlar sadece muayene sırasında ultrason cihazı kötü tam net göstermiyor dedi o yüzden çok bişey söylemedi açıkçası zaten öylesine gitmiştim çok sık gelme dedi covidden dolayı
Bsranurrr Yagmuracar0509 necati beyde çok iyi ama yeliz hanım yeliz çolakoğlu harika bir doktor inanın mesleğini tama anlamıyla yapıyor hakkını veriyor Allah razı olsun..
Bsranurrr Yagmuracar0509 fotoğraf vermiyor ama benim telefonumu isteyip çekmişti vak annesi babsina da göster diye resim yasaklandı sanırım
Oztrkpnrr Yagmuracar0509 genel olarak iyi benden önceki hasta vardı mesela her şeyi söyledi açıkça fotoğraf maalesef vermiyorlar benim daha erken haftam o yüzden cinsiyete bişey diyemicem
Oztrkpnrr Yagmuracar0509 ben ikili test için gidicem tekrardan ama cinsiyet için özele gitmeyi düşünüyorum çünkü fotoğraf vermedikleri için hem de aklımı karıştırdı ultrason çok iyi değil diyince hem kalp atışını da hiç dinlettirmedi
Yagmuracar0509 Bsranurrr ben necati hocada hep çekiyorum bi sıkıntı olmuyor necati hocanın randevsuu 15 inde varmış ondan dolayı 2 hafta sonra gel dedi diye bir de yeliz hanımı deneyim dedim mecbur gidicem cinsiyeti öğrendik de acaba yeliz hanım da söylüyor mu
_esra_1453 Ben 2 gün önce gittim yeliz hanıma asistanına baktırdı kendisi bıraktı çıktı asistanıda ekranı bile çevirmedi 10 saniye baktı hiç bir bilgi vermedi ben ordayken yeliz hanımın ağrıya görevlendirmesi çıktı sanırım 1 ay orda olmayacak
Bsranurrr _esra_1453 bende 2 gün önce muanw oldum dha doğrusu cuma günü öğleden sonra asistanina nadiren baktiriyor mecbur kalmadıkça baktirmiyor kendi bakıyor genellikle ama ağrıya gittiğini bilmiyorsan dum öyleyse çok üzülürüm çok ilgili Bi doktor