Senays bende birşey sormak istiyorum benim de en ufak yürümem de vs karnım sertleşiyor ve yürüyemiyorum canım açıyor evde de en ufak birşet yaptığımda karnım taş kesiliyor ve acıyor.bunu geçen hafta kontrol de doktoruma söyledim rahim ağzına bakalım dedi ama idrara sıkışık olmadığımdan bakamadı bu cuma bakacak ona sizinde bu nedenle mi yatmanız gerekiyor 🙄