Geçmiş olsun Ben geçirdim canım bende 23 haftalık gebeyim hatta hala pozitifim ama karantina bitti doktorum kan sulandırıcı iğne verdi çok zor geçti ben de tek doz aşılıydım ikinci doz u yapacakken geçirdim zaten negatife dönünce bebişi görmeye gidecem iyimi diye stres oluyorum ben sürekli C vitamini alarak yemeğimi aksatmayacak geçirdim ya bence bol bol portakal suyu iyi geliyor