Rabia344 benim ilk gebeliğimde 12 haftada kız dedi, 16 haftada erkek dedi, oğlum oldu☺️ ikinci gebeliğimde 12 haftalıkken erkek dedi hatta pipisini gösterdi fotosunu bile verdi, 16.haftada kız dedi, kızım oldu😂 o yüzden 16 haftaya kadar güvenmiyorum bu cinsiyet işine😀