Kizlar ben geçen hafta test verdim HCG 1004 çıktı bu hafta tekrar hastanede test verdm 6390 çıktı ama ultrasonda gorunmedi neden acaba bir bilginiz var mı bu konuda? Doktor da HCG 7000 den aşağı olunca ultrasonda görünmez dedi Çevrem devlet Hastanelerinin bu konuda donanımlı olmadığını söylüyor yarın inşallah özel bı hastaneye gidicem kontrol için🤲