RabiaNur2 Iyı gunler doktorum bana hormon tahlılı yaptırmamı ıstedı sonuclar ıcınde troid hormonunun yavas calıstıgını soyledı o yuzden gebe kalamamıs olabılırsın dedı benım durumumu yasayan varmı hapımın adı da 
anneyimmm42 RabiaNur2 12 senedir tiroid ilacı kullanıyorum canım . Benimde yavaş çalışıyor. Tiroid hormonu gebelik için çok önemli canım belli seviyelerde olması lazım ihmal etme. Şu an 7 haftalık hamileyim
Semaen RabiaNur2 benim reglim gecikince hamilemiyim diye gittim saglık ocagına hayır degilmişim ama troidim yavaşmış ilaca başladım üç ay sonra hamile oldugumu ögrendim ilgisi varmıdır bilemem bana dedigi şuydu aile hekiminin bebegin bu degerlerde olmaz olursada düşük olur hadi tuttu diyelim yaşadı ozamanda zekasında problem olur dedi.
RabiaNur2 anneyimmm42 kullanıyorum her sabah aç karna doktorum ılaclarını kullanırsan duzelebılecegını soyledı hayırlısıyla kucagına almayı nasıp etsın canım
RabiaNur2 Semaen neden böyle bişey demıs olabılır kı sen en ıyısı bu kendı kadın dogumcunla görüş o sana mantıklı bı acıklama yapar
Semaen RabiaNur2 ozaman cok kızmıştım yani o ana kadar troidin bu denli sıkıntılı bir durum oldugunu duymamıştım sanırım ogün bütün sinirini benden cıkardı tersledi gibi yada bana uslubu sert geldi sonra acil kadın doguma git dedi ben henüz cocuk denememiştim hic kazaylamı kaldım da reglim gecikti diye düşünüyordum neyse kadın doguma gittim kadına aynen dediklerini aktardım degerime bakıp bu aman aman engel olucak bi deger degil halt etmiş dedi alttan baktı sıkıntı görünmüyor git denemelere başla olmazsa gel dedi neyse 25 lik troid ilacına başladım üçüncü denememdi gebe kaldım troidim başlangıcta 5.60 dan 2.60 indiginde hamileydim ilgisi varmı yokmu orasını bilemem ama troid regli düzensizligi yapıyor sanırım. Birde gebe kalmadan önce aşagı cekilmek isteniyor . Bebek gelişimi için.
Semaen ErenArden şöyle 5.60 çıkmıştı 25 lik ilaçla 3. Ayımda 2.60 dı . gebeligim başından kontrol altındaydı 2.50 seviyelerinde şuan 30. Haftadayım son trimesterda deger yükseliyor 3.88 olmuş dozunu arttırdılar dışardan sentetik bi hormon veriyolar yani .
RabiaNur2 Semaen ben dusuk yaptıktan sonra troıd hormonumun yavas calıstıgını ogrendım gebe kalmayı zorlastırıyormus bu durum ınsallah ılacımı kullanıyorum rabbım bnada nasıp etsın bı basıma degıl tum ısteyenlere ınsallah
Semaen RabiaNur2 sakın endişe etmeyin düşük genellikle saglıksız gebelik oldugu icin bedenimizin kabul etmemesinden kaynaklanıyor şuan hamilesiniz sanırım troid degerinizi yazmışsınız çok çok iyi durumda . Benim degerlerim daha yüksek. Aminn rabbim isteyen herkese nasip etsin.
[silindi] Kizlar tiroit eger gebelikte cikarsa bebegin zekasini etkiler birde dusuk yapar, benimde strese bagli cikti 4 aydir ilac iciyorum doguma kadar icicem ayda bi sefer hep tiroid hormonuma baktirmaya gidicem