Bebek_5467 İyi akşamlar ben devlet Hastanesi’nde ikili test yaptırdım ama sonucumu başka doktora gostercem. Sonucu testi yaptırdığımız doktordan mi alıyoruz yoksa sisteme düşüyor mu
lllllg Bebek_5467 ben özelde yaptırmıştım mail olarak göndermelerini rica etmiştim öyle bir imkanları varsa yapsınlar yoksa yaptırdığımız yerden elden alın sonucu…ikili testi radyolog yapmıştı sonucu kendi kadin dogumculq gosterdim…..yorumlama işi kendi kadın dogumcunuzda
Bebek_5467 Deletedmom154 randevu bulamıyorum randevu almadan direk gitsem sonucu alabilir miyim yada sonucu testi yapan doktordan mi almam gerekiyor sekreterden mi
Zeyna27 Bebek_5467 randevusuz alırsın ya sonuç kağıt olarak veriyorlar ben özel laboratuvar da yaptırdım o yüzden bana onlar atacak