SevvalArman Bugüne kadar hiç yaşamadığım koronayı doğuma 27 gün kala tattım malesef ki.. Sizler geçirdiniz mi, bu süreçte neler yaptınız nasıl beslendiniz?
elifaliunaldi SevvalArman 9-10haftalik iken geçirdim, malesef beslenemedim , aşırı mide bulantısı kusma vardı. Covid belirtilerin hepsi gebelik belirtisiydi aslında. Bol bol uyudum diyebilirim..
T1996 SevvalArman kuzenim 7-8 aylıkken geçirdi, yemek yiyememişti biraz kilo verdi ama Allah’a şükür bebiş etkilenmedi sağ salim doğdu küvöze de girmedi iki aylık şuan♥️