Zahide-4652 ilk gebeliğimde başıma geldi canım.
İlk beta 23 , ikinci beta 8 e düşmüştü.
Doktorum kimyasal gebelik ve regl ile birlikte atılacağını söylemişti çok üzüldüm.
2 ay sonra tekrar hamile kaldım çok şükür.
İlk beta 556, ikinci beta 1000 e yükseldi 💙
15 haftalık hamişim ve oğluşumu bekliyorum hayırlısı ile sağlıkla gelsin inşallah 😊