Merveebuluttt ben de hissetmiştim canım annelik sanırım 😇 iki ay acele edip bütün gebelik belirtileri varmış gibi hissettim erkenden testler yaptım ama 3.ayda bu ay yapmıyorum dediğimde regl 3 gün geçti ve bundan 10 gün önce hissetmiştim içimdeki o garip hissi tarif edemem 😇 rabbim gönlüne göre versin inşallah canım