Merve352 estrofem bende suan kıllanıyorum kalp atısını duyana kadar kullanıcakmısım.geçen gün bende çok zorlandım bulmak için.transfer sonrası bana oksapar iğne verdi bugünden itibaren kullansanız iyi olur dediler diye nöbetçi eczaneden onu aradım.bende gün aşırı iğne vajinal fitil,coraspirin,folik asit,oksapar ve estrofem kullanıyorum.birde size şöyle bir bilgi paylaşıyım.bahçecide yazılan reçeteyi devlet karşılamıyo yani herşey özel fiyatına giriyo eczanede ama aağlık ocağınızdaki doktorunuza bütün ilaçları yazdırabilirsiniz(uzman hekim olması gerekiyor).oksaparın fiyatı 280 küsür ama devlete yazdırınca 90 tl felan ödüyosunuz