tazebiranne_hg04 Esrabtl olabilir canım benimde öyleydi test yaparken bile hiç ümidim yoktu birebir adet ağrısı gibiydi ama pozitif çıktı adet gününde adet olmazsan test yap çıkar o zaman
BusraAltin Esrabtl ben regl olacagima emindim hatta… ama elim agri kesicisine gitmiyordu 7 gun sonra test yaptim. Positif cikti