Hulde Merhaba arkadaşlar, hemoroid olup normal doğum yapan var mı? Varsa sonrasında daha kötü oldu mu acaba??
Vesezemeo Hulde 15 gün üstüne oturamadım büyük tuvaletimi yaparken zorlandım yatakta sırt üstü yatamadım zor du
Erol Hulde burda Bi anne yazmıştı normal dogum içinde ne hastalık varsa temizlermiş hemoroid gecmiş normal dogum dan sonra ben sezaryen oldum şuan üç tane meme oluşmuş ve dışarıya çıkıyor cok acıtıyor bende baş gelemiyorum
ozmus Hulde 🙋♀️🙋♀️🙋♀️. Biraz büyüdü ama hiç bir sıkıntı yaşamıyorum. Daha 2 gün önce doğum yaptım. Kremi sürüyorum günde 2 3 kere. Ağrı vs olmuyor
Hulde Peki sizce sezeryan olsam daha mı iyi olur çünkü normal doğumdan sonra da kötü olabiliyormus sizde yaşamış birisi olarak 🥺
Vesezemeo Hulde normal doğum tavsiye ederim geçici bir zorluk bu. Doktorun senin için doğum pozisyonu seçmende yardımcı olacaktır hangisi seni sıkıntıya sokmayacaksa onu yap ama bana sorarsan normal doğum derim 15 gün çektim o kadar
Gokcemcelik Hulde seni korkutmak istemem ama ben 1,5 üstüne oturamadim 2. Dogumu sırf bu yüzden sezaryenmi yapsam diyorum daha doktorla görüşmedim. Görüşünce karar vereceğim 😔
Dijvar Hulde bende de hamilelikte oluştu çok agriliydi bebek alta baskı yaptığı için gebelikte oluşabiliyor demişlerdi doğum yaptığım diğer gün kayboldu geçti çok şükür. Normal doğuma engel degil