Nasıl egzersiz yapıyorsunuz anneler ne gibi hareketler kullanıyorsunuz
Sevgi_ulu 36+1 olarak sadece yürüyorum. 37 de squata başlamayı düşünüyorum.
Sevgi_ulu sadece yürüyoruz başka napsakki
PrensesFiona doktorunuz herhangi bişey söyledi mi peki şöyle yap gibi
Sevgi_ulu yok demedi. 37 de randevum var soracağım ona göre yapacağım.