6+4 deyim evlenirken ayrı evde olucaz diye anlaşıp evlendikten sonra bir oturmak istediler bizde hep tavrımızı koruduk hamile kaldıktan sonra ister istemez çok sık gelmelere başlandı sonra bir baktım belirli bir süredir bizdekiler bu sinirlendiren birşey fakat bencil hissettiğim durum şu ben çalışıyorum 12 saatlik bir işte çok yorucu değil ama yoruluyor insan hamileyken. Kayınvalidem de bizde kaldığı sürece sağolsun herseyi yapıyor temizlikdir çamaşır yıkamadır yaşı biraz var yapabildiği kadar yapıyor ama sanki uzun süre bizde kaldıktan sonra temelli kalacakmış gibi hiisettiriyor bu durum ve de ister istemez eşimle vakit geçiremiyoruz geçirsek de aşırı uykusuz kalıyorum bunları yazarken bile kötü bencil sitem etmeye hakkım yokmuş gibi hissediyorum eşime bir kez dedim arkadaşıma oturmaya gidelim diye kayınvalidem ben evde dururum siz gidin gelin dedi böyle benzeri şeyler olunca da istemediğim şey zorla oluyormus gibi hişsediyorum akıl verin bencillik mi yapıyorum yoksa başta verdikleri sözden dönmeye mi çalışılıyor + eşim normalde söylenir bu duruma fakat su sıralar söylenmiyor çünkü ister istemez evi çok ihmal ettim temizliği saten yemek yapan biri değilim sanırım annesinin evi temizleyip yemek yapması işine geliyor