Bende ekim ayinda kurtaj oldum suan hamileyim ve kanama vs. Geciyor bu hamileligimde serumla igne ile kanamalarim duruyor. Saglikli anne sorunsuz bebek görünüşte doktorlar düşükle sonuclanan ve tekrar hamile olan anne adaylarini daha sık kontrole çağırıp uyarilarda buluyor onlara uymaya caliş. Rızkı varsa tutunur insallah sende bende bizim gibi olan anne adaylarida bebeklerini kucagina alir insallah . Ama cok tedirgin geciyor günler o ayri 🥺🙄