Htcerdogn çok düşüncesizce bir davranış, benim de kayınvalidem şuan kovid. Yemek yapıp yolluyorum, eşim kapıya asıp geliyor sonra alıyor onlar. Bugün gittim ilaclarını aldım kapılarına astım. Hiç yüzyüze görüşmüyoruz. Görümcem de kayınvalidemle temaslı, suan herhangi bir pozitiflik durumu yok onda ama onunla da görüşmüyoruz ne olur ne olmaz diye. Evet dışarıdan da getirebiliriz bu lanet hastalığın nereden kimden geleceği belli olmuyor ama bile bile lades demek de çok saçma bence kızmakta haklısınız