Begumergun 17 haftalık hamileyim 3-4 gündür aşırı sırt ağrılarım başladı bazen nefesimi kesiyor hatta. Başına gelen var mı ? Siz neler yaptınız ne iyi geldi ?
Eslem_1 Begumergun ben de 17 haftalık hamileyim ama başıma gelmedi canım doktoruna sordun mu grip vs mi oldun acaba Allah korusun da
Begumergun Eslem_1 bende ilk başka korona oldum sandım 😂 ama normalmiş canım yük sırta bindiği için ağrı oluyomuş
Husna2734 Begumergun o zaman normal canım 15. Haftadan 29. Haftaya kadar benim hep belim ağrır ve Dr sorduğumda normal dedi 😉
Begumergun Husna2734 evet banada normal dedi ama hayatımı çok etkiliyor sen neler yapıyodun ağrın olduğu zamanlar. Ağrı yüzünden hiç bişey yapasım gelmiyor
Husna2734 Begumergun canım ayak altına yastık alıp öyle uzanıyordum yatarken de ne sert ne yumuşak yatakda yatıyordum şimdi de yine ağrım oluyor hemen sol tarafa yatıp bacak arasına yastık alıyorum biraz geçiyor ve magnezyum kullanmayi unutma ❤️