Sila_99 Hayırlı akşamlar hanımlar sizlere bir sorum olacak 33+3 haftalık hamileyim bebeğim karnımda her gün hickiriyor böyle kalp atışı gibi hissediyorum her gün bu başka birşey değildir demi yani her gün hickirmasi normal mi
Burcusahinnn Sila_99 benim bebeğim bazen gün içinde iki defa bile hıçkırıyor araştırmıştım gayet sağlıklı bir durummuş midesi genişliyormuş
FusunF Sila_99 çok normal anne karnından çıkınca solunuma hazırlık yapmasını sağlıyor yanı solunum ile alakalı
Leylayz Sila_99 bende sizinle aynıyım 33+3 benimde bazen iki veya üç defada olduğu oluyor günlük sanırım hıçkırık
benimmdunyamm Sila_99 ablam hamileydi bana dinletmisfi bak hickiriyor diye çok şaşırmıştım 🥰hickiriktir annesi
eceturan benimmdunyamm dun esimde bebek hickirirken karnimi dinledi. Duymus sesini fln 😄 dedim saka yapiyorsun diye ama