ahed25 Kızlar bugün acile gittim bebeğim daha fazla kilo almış 2200g olmuş 31+5 haftadayım hala ben 70 kilo olarak hamilelik başladım şimdi 76 kilo yaklaşık 1 aydan fazla kilo almıyorum ama bebek alıyor ne yapmalıyım nasıl bebek daha fazla kilo almasın yada normal bir şekilde alsın
Barlas_mom ahed25 Benimde şekerim çıkmadı önden gidiyor suyum da fazla. Doktor en son vitaminlerimi kesti. Genetik dedi 🤷🏻♀️🙈 öyle takip ediliyorum sadece 1 hafta sonra kontrolüm benim şuan 30+3
mucizegebelik6 ahed25 canım 25 26 haftalarda kaçtı kilosu. Bana da 10 gun ilerden gidiyor dedi ve şeker çıktı korkuyorum
Aysun1981 benimde 31+3’de ve 2066 kilo. 2 haftada 1 kilo almışım, 600 gram bebeğe gitmiş. Doktor ilave şeker kontrolü yaptı, sıkıntı yok. Büyük bebek olacak dedi doktor. Kilo almamaya dikkat dedi bana, nasıl olacaksa 😤
ahed25 Aysun1981 bende anlamadım ya ediyorum yemekten alakalı ediyor yok ondan değil sürekli kontrol yaplicak öyle devam ediyorsa Sabah akşam şeker kontrolü yapılması lazım
Barlas_mom ahed25 Bana suyum fazla olduğu için erken doğum olabilir %88 sezeryan dedi. Ben negatif düşünmüyorum ama sonuçta bu haftalara kadar geldik doğum şekli çok umrumda değil. Bebek bir şekilde gelecek ☺️🙏🏼 Önemli olan sağlıkla gelmesi tombikliği zayıflığı da mühim değil küveze girmeyecek duruma gelsin yeter herşeyimi hazırladım her ihtimale karşı 🤷🏻♀️
ahed25 mucizegebelik6 hatırlıyorum ama hep 3 hafta elirde gidiyoruz 30 haftada 1900 gram bugün 31+5 2200 gram
adsmom ahed25 benim de hep 2 hafta önde gidiyor su fazlalığı veya şeker çıkmadı ama benim açımdan iyi bir durum çünkü erken doğum riskim var. En azından kilosu biraz daha önde olur diye 🙏
mucizegebelik6 ahed25 korkma canım. Şekere bağlı olmayan iri bebeklerde bi sıkıntı çıkmaz genelde. Ben ve kardeşlerim hep 4 4 bucuk arası doğmuşuz. Benim bebeğimde iri olcak sanırım. Saglikli olsun da zayıf veya kilolu olması önemli değil