Prenseslerin_Annesi01 Kizlar 35+2 haftadayim rahmimde şiddetli ağrım var adım atamıyorum sol tarafım daha şiddetli neden olur bu haftalarda yaşayan var mı
Deletedmom_33 Prenseslerin_Annesi01 Canım bende 35+6 yim da gece oluyor genelde gaz varsa bir anda şiddetli hareket ettirmeyecek ağrı. Yine takip edin bele filan vuruyorsa bir doktora görünün, geçmiş olsun 🙏
ikizannesiii Prenseslerin_Annesi01 Bende 32 haftalık hamileyim rahmim de çok ağrı acı var yürüyemiyorum. Bebek çok aşağıya inmiş dedi doktorum ve Rahim kısalığı oluşmuş sizde durum nedir düzeldiniz mi doktorunuz ne dedi
Prenseslerin_Annesi01 Deletedmom_33 teşekkür ederim sizede geçmiş olsun çok şiddetli sol tarafta rahim de batma var hayır olsun inşaAllah bu ikinci gebeliğim ilk defa böyle oluyorum sağlık la kurtulalım
Prenseslerin_Annesi01 ikizannesiii evet canım bebek doğum pozisyonu almış rahime yerlesmis baski ondan uyguluyomus ağrı o nedenle oluyor Muş ayağını dik yat başka türlü gecmez
ikizannesiii Prenseslerin_Annesi01 Erken doğum olabilir mi acaba . Daha çok küçükler ikizlerim korkuyorum erken doğum olacak küveze girecekler diye