alimveannesi 37+6 haftaligim kirmizi pembemsi gibi bir akinti oldu camasirimda fakat agrim sancim birseyim yok nişan olabilirmi eger oyleyse sancilar baslamasi gerekmiyormu
bhmndls Canim az once benm de geldi hatta iki defa kucuk kirmizi nokta seklinde 38+1 im allah hayirli dogumlar nasip etsin kolaylikla inslh saglikla alalim bebislermizi kucagimizw
bhmndls alimveannesi canim asagiya baski yapiyo ve dun sirtim belim kopcak sandim kasilmam var tabiki karnim tas gbi