Smyraa12 https://resimyukle.io/r/EciIbgZk4n S .a kizlar şu anda 12. Haftadayiz .bugün doktora gittim küçük bir cikinti vardi ultrasonda.Doktorum önce erkek dedi sonra kız da olabilir yanilabilirim dedi.anlayan anneler yorumda bulunabilir mi acaba 🤗🤭😍