Muberenay_25 merhabalar 😍 biz 3 gece 4 gunduz kaldık .
3 adet 5lı takım
1 adet 10lu dogumhane için
Agız mendılı 5 adet
2 adet muslun bez
1 adet kalın battanıye cıkıs için
40lı bebek bezi
1 adet ıslak mendıl (40) koymustum bebiş için.
Kendim için 1adet elbıse gecelık
1 adet pıjama
2 adet ıç çamaşırı
Ben atlet koymamıstım dırek emzirme südyenı koymustum onuda 2 adet almıstım ama daha fazla olsa daha ıyı olurmus akmıstı cunku hep . Bıde rahat terlık koymak cok onemlı ben croslardan koymustum hiç rahat edemedım hep terlettı ayaklarımı zaten hastanelerde cok sıcak oluyo . 1 kasımda dogum yaptım . Bıde normal dogum yapıcaksanız kesınlıkle medıkallerden streıl ped alın normal ped yada kılot pedler cok sıkıntılı asırı terletıyo . Guzel dogumlar dilerim 😍