Mrv001122 Aşılamanın 13. Günü kan testi versem doğru sonuç alır mıyım.. tecrübelerinizin bilgilerine ihtiyacım var.. doktorum 14. Gün demişti tahlil için ama o gün veremeyeceğim işlerimden dolayı.. bir gün fark etmez değil mi
Mrv001122 Rbkny Tabiki öyle. Kesin en azından. Normal test acaba olacak mı değişecek mi acaba kan da var mıydı gibi düşünceler çok var o yüzden artık yapmıyorum..
Mrv001122 Merhaba arkadaşlar. Bu sabah kan verdim negatif. 13. Günümdü aşılamanın daha çıkacağını zannetmiyorum.. Olmadı bu sefer.. Hayırlısı olsun
Mrv001122 Gulcingezer Yok canım hiçbir belirti yok sadece heran adet olacakmışım gibi arada ağrım oluyor adetime de 6 gün falan var