Selam anneler ben 28 haftalık hamileyim erken doğum riskim olduğu için sürekli evdeyim ve yatıyorum. Kuaför işini son aylara bırakmıştım ama maalesef şuan gidemiyorum. Evde kendi saçını boyayan var mı? Varsa hangi markayı kullandınız organik olarak? Gerçekten şuan saçım iki renk zaten evde olmaktan buhranlar geçiriyorum aynaya bile bakamıyorum şuan nolur yardımm🙄🙄