Doktorum çatı muayenesi yapmadı 37 . Haftada sordum yapmicam dedi doğurursun sen normal dedi şuan 39. Haftamdayim tekrar sordum gerek yok dedi 2. Gebeliğim olduğu için gerek duymadı yani her doğum farklı olabilir diye düşünüyorum sonuçta aradan 7 yıl geçmiş 2. Çocuğum için neden muayebe etmedi acaba bilgisi olan var mı??