Simayy077 Mrvee123 bizde 39+2 yız vajina agrisi var bel sirt agrım var sürekli hareket ediyorum her yolu deniyorum ama ne agrım fazlalasiyo nede suyum geliyo hiçbirşey yok beklemedeyiz 🙏🤭😏😏
Elikra Mrvee123 38+2 yiz bugün hafiften iki gündür sancım var ama arada bi geliyo bi düzende değil dün nst de çıktı 30-40 lara çıkıyo sadece bakalım beklemedeyim Rabbim yar ve yardımcımız olsun tez zamanda sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alalım inşaAllah
Elifim17 Mrvee123 bende 38+ 4 üm. Ptesi gittiğimde kanala indiğini öğrendim. Ama Baska bir belirti bende yok suan. Sadece şu bel kalça ağrısı bitirdi beni 🤦🏻♀️
Mrvee123 Elifim17 bana hiç bişey söylemediler sadece bebeğimin gelişimi suyu iyiymiş haftaya tekrar gel dediler. Doğum kanalına indiğini hissettiniz mi
Elifim17 Mrvee123 yani ilk zamanlar aşırı baskı oldu aşağı sonra o hisse alıstım herhalde suan normal geliyor. mide yanması geçer miden rahatlar derlerdi bebek kanala inince onlar düzelmedi. Açıkcası o baskı hissi dısında Bi his olmadı.
Tugbaa2937 Mrvee123 39+4 ben sürekli sancı çekiyorum hatta şuanda bile var. Ama hep yalanco doğum sancıları Bakalım ne zaman gelir bizim küçük bey
DidemGuney Mrvee123 dun 39 bitti gece 4.35te adet sancisi gibi sanciyla nisanim geldi sancilarim 7dk bir gelmeye baslayinca hastaneye geldim ama acilma olmdigi icin evimde cekiyorum sancilarim kasilmalar gelince bol bol yuruyup squat yapiyorum