yenibirgun Veya 7. Haftada olup da kalp atışı duyan oldu muu ? Yarın ilk kontrolüm var 7+4 olmuş olacagım sizce duyabilir miyiim ?
CeyAsel1 yenibirgun 7+3 duyduk inşallah duyarsınız duyamasanızda korkmayın diğer hafta duyarsınız vajinal ile duymayı tercih etmiyorum açılma yapıyormuş o diye duydum
yagmur50 7+3 ben vajinal yoldan duydum kalp atışını sizde duyarsınız inşallah bu güzel duyguyu yaşarsınız 🙏🏻