Denizvegokyuzu öyle mi benim ikinci hamileliğim ilkinde 3 aydan sonra yemiştim bir sorun olur dememişti doktorum çok şükür hiç sorun olmadı. Şimdi yine 3,5 aylık hamileyim 1 ay sonra yerim heralde. Ama zaten oturup koca bir tabak yiyemem bende bir iki kaşık dolusu anca