Betulmtn Bugün 2. Aşılamayı oldum. Yoğun akıntı var. Hatta az kanlı geliyor. Bu şekilde yaşayan var mı aranızda ?sonucunuz ne oldu?
Hayallerim95 Betulmtn ben bi defa olmuştum benimde o gün kankı leke tarzı akıntım gelmişti doktorum normal demişti ama benim olmadı canım senin inşallah olur rabbim nasip etsin
Mube_iz Benimde bu ay öyle oldu geçen ay yaptırdığımda olmamıştı. Genelde yumurtlamam güzel olduğunda kanlı akıntım oluyo benim, ben ona bağladım hakkımızda hayırlısı