Aynısı bende olmuştu anlam verememiştim ama gaz sıkışması olduğunda bu sorun oluyormuş internette araştırdım hatta bu gaz ağrısı olamaz diye inkar ettim gerçekten de gazın olduğunu bile farketmiyorsun çıkarması bile beni zorlamıştı ama gaz çıkardıkça rahatlamıştım. Hamileliğin ilk zamanları bu şekil baskı yapıyormuş bıçak saplanıyormuş gibi oluyor.